TREBALLS DE NADAL

Ara que ja som al mes de febrer… he trobat un moment per penjar alguna foto més dels meus treballs de patch amb motiu de les festes de Nadal.

L’estrella ja el vau poder veure, el quilt sorpresa d’ Authen-tic.

Parlant amb una amiga em va dir que estava fent un calendari d’advent, i ja em va entrar el cuquet. Com era un panerl la cosa va ser bastant ràpida de fer.

Desprès ja feia temps que em mirava un miniquilt al blog de les noies d’Authen-tic, i al final va caure.

A les labors nadalenques he d’afegir un estoig que vaig fer per una “amiga invisible” del meu fill gran. Van junts a música.

Us deixo una foto de cada labor…

En un altre moment us ensenyo una cosa que no té res a veure amb el patch però que hem fet a casa i n’estem molt orgullosos, sorpresa

CALENDARI D'ADVENT

CALENDARI D’ADVENT

 

ESTOIG "AMIC INVISBLE"

ESTOIG “AMIC INVISBLE”

Anuncis

Quant a betesifils

M'agrada el patchwork, el punt de creu. vull aprendre a fer ganxet. M'agrada llegir, cuinar i passar temps amb la família
Aquesta entrada ha esta publicada en Patchwork, Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

