TREBALLS A MITGES

Com tot@s sempre em proposo acabar el que tinc començat abans de començar res nou, però o hi ha manera. Tinc diferents treballs en marxa:

-bosseta d’esmorzar ( que no acabo de veure clar com fer la gira de dalt per on ha de passar la cinta per tancar-la

-manteta pel Pol: això si que és el més urgent, s’ha convertit en un “UFO”

– Quilt sopresa d’Authentic, en falta encoxinar-lo

-Punts de llibre…

Així escrit tampoc semblen tates coses, no?

Aquí teniu les corones que he fet per dos germans: el Jan (el meu fillol) i l’Aina. La roba que vaig utilitzar per fer la del Jan era estampada amb uns astronautes que a la foscor s’iluminen.

Jan & Aina

Jan & Aina

Coneixeu el blog “NO PARIS DE COSIR”(http://cristina-unaaficioelpatchwork.blogspot.com.es/) de la Cristina, feu-hi un cop d’ull, és una passada. A més a més ara ha organitzat un concurs!

Anuncis

Quant a betesifils

M'agrada el patchwork, el punt de creu. vull aprendre a fer ganxet. M'agrada llegir, cuinar i passar temps amb la família
Aquesta entrada ha esta publicada en Patchwork. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

